COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Saturday, January 1, 2011

Courage?

 Moje výška je něco mezi 163-164 cm :) Začínala jsem kvůli nemoci na váze 64 kg
Dietu držím v půlce října ale to jsem to začínala hodně pomalu, jedla jsem celkem dost a moc jsem necvičila. Tak od půlky října už jsem to začala brát hodně vážně a až na nějaké kiksy občas(přejídání se), které se naštěstí už moc neděje se mi celkem daří hubnout.
Momentálně mám 52kg. Takže Mám před sebou asi 8kg. Chtěla bych do konce února se dostat na svoji ideální váhu, ale uvidíme jak mi to půjde. Poslední dobou jsem začala více cvičit, dokonce mě to i baví:) Musím říct že prosinec se vůbec nevyvedl, časté zvracení apod... přejídání, zvracení, ale teď chci být restriktivní ana(vysvětlení jinde)

Jo a jsem pro-ana... i když určitě ne doslova tak, že chci umřít s váhou 25kg... ale tím způsobem že nehubnu moc zdravě, ale já vím, že to zvládnu vydržet, už kdysi jsem se takhle prohladověla na 37 kg...ale to už byla fakt nemoc, tentokrát chci přestat na 43klid-45 kg... :)  

imagebam.com  Jo a moje největší vzory jsou: Mary-Kate Olsen, Nicole Richie, Kate Moss, Victoria Beckham, Lindsay Lohan... :)

Chci aby všichni viděli že jsem skinny, nezdravě skinny!

No comments:

Post a Comment