COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Tuesday, January 4, 2011

-..

asi potřebuju pár dní pauzu, nevím... jíst dietně, ale normálně... tohle mě ničí, celý den mám chuť někoho nebo sebe zabít, brečím a pak večer prostě přejídání... dnes opět, k příležitosti mých úžasných narozenin... zvracet nechci, druhý den mě strašně bolí v krku a jsem jak nemocná, nemůžu mluvit nic... prostě tohle... nemá cenu... kdybych měla svých vysněných 43 kg tak se klidně zabiju, ale takhle ne... zítra se zvážím a podle toho budu pokračovat... a budu jíst tak snídani, oběd i večeři... sice menší, zdravější, ale budu...ať se dám do normálu a potom postupně odebírat... teď mi ty Vánoce prostě všecko totálně rozhodily... já už nevím, jsem zoufalá, ale zvracet nechci, nechce se mi ani cvičit, nejradši bych zalezla do vany a podřezala si žíly...super no, ale z důvodu který jsem už napsala to nejde... nemůžu prostě jen tak vydržet hladovku, předtím to šlo, ale to jsem si na to nějak zvykala postupně...ale takhle...to nejde... nic mi nejde... prostě přemýšlet... vůbec nevím na čem jsem, vím že chci zhubnout, chci to moc...ale tak proč mi to teď nejde? vůbec nejde? ... nechápu...

2 comments:

  1. No tak.. bude líp, zkus vlákninu a hlavně něco málo jez, když budeš jen pít, vždy dřív nebo později přijde hlad. Jez zdravě, jez jídla, která obsahují negativní kalorie (viz. můj blog), člověk potřebuje jídlo a když budeš jíst, nebudeš mít hlad a budeš hubnout.(hlad zpomaluje metabolismus)

    ReplyDelete
  2. jj, pokusím se jíst tak nebo tak... zdravě budu jíst, zkusím ty negativní kalorie! dík moc za tip... chápu jak to myslíš no, prostě když celý den nejím tak se nemám čemu divit v noci když "tancuju" u ledničky :D ... ale štve mě to, postupně se dopracuju k občasným povedeným hladovkám...ale chce to po těch vánocích delší kroky:)

    ReplyDelete