COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, January 23, 2011

plán na příští týden



takže... mám přítele... takže bude těžší být pro ana ...ehm, ale vykutila jsem to tak, že prostě ráno normálně kafe s mlíkem nízk., odpoledne třeba když bude potřeba se učit nebo za ním tak kofolu, džus nebo další kafe... když bude hlad dám si vlákninu... a snad to tak hezky půjde:) s kamarádkou jsem se domlouvala na nějakých aktivitách, posilka, zumba apod... tak by to bylo dobré:) cíl je stále jasný, 43kg... ale jelikož za chvíli jdu na SNAD poslední vážení tak jsem tomu tenhle týden tak nedala, a jako mrzí mě to jasně... ale už to tak neberu... ale ty stavy jaké jsem zažívala bych nepřála asi nikomu... umřít jsem chtěla, přišlo mi to jako jediné východisko... ale takhle se dá žít, protože hlad se dá fakt přebít tou vlákninou :) a když bude potřeba energie tak si dám buď kafe nebo colu nebo něco takového...uvidíme:)  protože hlad není tak strašný, na ten stačí vláknina...a na chutě a abych se zvládla učit a tak si dám trochu nějaké sladké vody, no co no :)

JÍDLO: NEJÍST, pít(rozpustná vláknina ve vodě) hodně vlákniny! ! ! když bude krizovka tak zeleninu(paprika červená-zelená) nebo trocha kus kusu... ten je celkem dietní a udělá člověku dobře...
PITÍ:  Ráno kafe s mlíkem nízk., odpoledne třeba max. 2 skleničky džusu, coly, kofoly apod... uvidíme:) 

Samozřejmě nevím jak mi to půjde, ozvu se a napíšu jak se vede... držte mi prosím palce, moc to pro mě znamená! :) SKIN IS IN,  the THINNER is the WINNER... I didn't eat for three day so I could be lovely... 

No comments:

Post a Comment