COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, January 9, 2011

Dnešek



Dnešek nebyl moc podle mého gusta, ale na to že jsem tu horší část sníst musela tak se to dalo... měla jsem jogurt extra light yoplait a celkem dost sušených jablek no, ale tak zbytek jsem vyhodila do záchoda... hodně mě to zasytí a pak nemám chuť na sladké... naštěstí už doma žádné nejsou... na oběd rodinný nějaké krabí maso v kari omáčce? a snědla jsem celou oblohu(zelí, mrkev atd...) ... celý talíř, plná jsem ještě teď no... nejvíc kalorická na tom byla asi ta omáčka ve které to bylo, tak jsem se to snažila nějak od toho co nejvíc oddělit... cvičila jsem tak 20 minut plus 15 minut na rotopedu? Takhle to teď budu mít asi denně... došlo mi totiž že když jenom posiluju tak si tvořím svaly, ale na spalování je tu kardio cvičení jako třeba plavání, skákání přes švihadlo nebo rotoped... takže jsem překonala svou nechuť k rotopedu(asi to bude tím jak jsem na něm kdysi jezdila furt, třeba hodinu denně...) a celkem mě to bavilo... Tak budu denně cvičit aspoň jednu svoji "sadu" cvičení, která zabere asi těch 20minut plus asi 15 minut na rotopedu(odměřuju to podle písniček, mám to na 4-5 písniček :o)) ... zítra snad nové léky, tak nový začátek... nebudu se teď aspoň tak do pátku vážit, nebo dokud prostě nebudu zdravá...ale v pátek zdravá být musím, je nějaká akce v baru... a v neděli ples... na který mám šatky speciálně... :))

2 comments:

  1. Krása♥:) jaképak léky...???

    ReplyDelete
  2. antidepresiva... :) jinak moc krása ne, štve mě ten normální oběd :/ :D

    ReplyDelete