COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, January 9, 2011

I didn't eat for three days so I could be lovely

Cassie ze Skins...

Koukala jsem trošku na Hollyoaks(kvůli Hannah), ta mi přišla uvěřitelná a líbila se mi  ... koukala jsem trošku i  na Skins a přijde mi to prostě divné ... ta holka... nevím jestli už je tak dlouho anorektička a je tím tak postihnutá nebo je prostě ... unikátní.. taková si taky připadám... bez přátel, bez rodiny, všeci na ní serou...:/ ("I thought you liked me...")

2 comments:

  1. Hollyoaks jsem ještě neviděla,ale skins miluju... právě kvůli Cassie... nevim. Taky mi připadá trochu divná, ale myslím, že to je tím, jak je posedlá svojí váhou a jídlem. Přijde mi úžasná...

    ReplyDelete
  2. já viděla asi jenom dva díly...ale přijde mi strašně divná... nevím:/ něco jak ta Lenka z Harryho Pottera, jestli jsi viděla...

    ReplyDelete