COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Thursday, January 6, 2011

6.1.

dneska...velké nákupy, docela dobré:) jsem spokojená... ale ráno bylo horší...šílený záchvat, maximální křeče... nemohla jsem se hnout, myslela jsem že umřu...nejenom břicho, ale i záda, cítila jsem i tak nějak srdce... jinak... chtěli naši volat záchranku, ale u nás nemocnice nic moc... tak jsme jeli a udělali mi odběry, prohmatali mě... jelikož mi díky práškům bylo lépe, mohli jsme jet na ty nákupy a pak pro nemocného kocoura... no pak další odběry kontrolní, chtěli si mě tam nechat, prý slepák... zítra jedu na vyšetření... snad to nic nebude... no ... :/ nejedla jsem nic, ani nemůžu už teď kvůli vyšetření... akorát ráno kafe a teď 2 čaje slazené hnědým cukrem... cvičení zlehka asi 10 minut... divnej den!

2 comments:

  1. Ahojky:) jogurty yoplait extra light znám:) na to kolik málo kcal mají, tak jsou dobré:) ty cottage jsou výborné, sice mají víc kcal, ale zasytí hrozně moc a navíc je v nich hodně bílkovin. Tak to já zas měla anu od 11. To jsem nepochopila, proč bys nemohla ne léčení? Jako že to nepomáhá?
    Následky? tak určitě zdravotní, jsem neplodná, poníčila jsem si játra, menstruaci jsem dostala poprvé v 18ti a to ještě jen 3×, mám ostereporózu(která je teď už v pohodě) a z psychické stránky asi už nikdy nebudu nad jídlem "nepřemýšlet" jako před nemocí a budu citlivější na nějaké poznámky, mám nižší sebevědomí, jinak si myslím, že teď už jsem hodně v pohodě, nechci sebe chválit ale za poslední rok jsem udělala na sobě (v hlavě) hodně práce:)

    ReplyDelete
  2. Panebože! dávej pozor ne sebe, ať ti je zas lépe, přeji ti to! Budu na tebe myslet♥

    ReplyDelete