COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Monday, January 24, 2011

3,2,1 ... START!

51,9 kg ukazuje váha... mělo by mi to vadit... ale konečně se můžu vrátit zpět do starých kolejí... a to nejíst! kašlu na všecko ostatní, prostě těch 43 kg mít budu... tak příští pátek zajdu na kontrolu za dětskou, zhubnu třeba zpět na svých 49kg a budu happy... a pak hubnout dál a dál a dál.... už se těším! konečně můžu zase jít do toho na 100% :)

Ale nevím furt ten plán ...

Snídaně: Kafe s mlíkem
Oběd: Zelenina, Jogurt, Ovoce
Pití: Voda, čaj

nebo

Snídaně: Kafe s mlíkem
Oběd: 200 ml Kofoly
Pití: Voda, čaj 
... a jinak tou vlákninou si samozřejmě pomáhat...

PROSÍM NAPIŠTE MI NĚKDO NĚJAKEJ POVZBUDIVEJ KOMENT:(

3 comments:

  1. tak určitě jsem pro plán č.1, u toho druhého bych se bála, abych se nepřejedla (z hladu). Jinak bych klidně i přidala víc jídla (zdravého), takhle si jen rozházíš metabolák. A 49 na tvoji výšku je krásná váha, já bych s tím byla spokojená a asi bych už dál nehubla, ale je to tvé rozhodnutí. A povzbudivej koment? Tak asi že jsem ráda, že jsem tě poznala, jsi mi sympatická a v reálu jsi určitě super holčina:-)

    ReplyDelete
  2. Mně se daří tak nějak dobře, ale štve mě moje postava, jinak jsem šťastná a zamilovaná:-) víš já FB nemám:/ mám jen skype, ale to je taky moc fajn:)

    ReplyDelete
  3. Ahojky:-)
    nevím, zda jsi včera četla všechny komentáře ode mně, psala jsem ti tady:
    http://courage-on-my-wrist.blogspot.com/2011/01/221.html

    http://courage-on-my-wrist.blogspot.com/2011/01/i-miss-her-so-much.html

    a pod tento článek samozřejmě:-)
    můj skype je: anna.kejvi
    a icq bohužel nemám.
    mám tě ráda♥

    ReplyDelete