COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, January 9, 2011

kašlat na vše...

takže... včera jsem se neozvala, a to kvůli takovému přežírku které proběhlo kolem 23hod. asi? ne včera, ale 7.1... ale celou noc jsem kvůli tomu nespala, šla jsem spát až v 5 ráno a cvičila jsem celkem dost... jinak se vážně snažím držet, cvičím denně, nakonec vždycky kolem půl hodiny protože mi to prostě nedá... včera jsem měla pár sušených jablek a jeden jogurt extra light a cvičila jsem opět jak blbec... člověk by čekal aspoň stejnou váhu, když jsem před tím přežírkem jsem se celkem snažila... 51,3 kg asi... takže nevím vůbec co mám dělat ... míň jíst? víc cvičit? víc jíst? míň cvičit? Zítra jedu k té psychiatričce ať mi dá aspoň ty prášky na spaní a nové antidepresiva ale stejně... a dneska k tomu povinný rodinný oběd v restauraci k příležitosti mých narozenin... hurá hurá hurá... mám chuť tak akorát skočit z okna

No comments:

Post a Comment