COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Friday, January 7, 2011

Veronica's

2 comments:

  1. Ahojky, má drahá:)
    Hrozně moc ti chci poděkovat za tak nádherné a povzbudivé komentáře na mém blogu, ani nevím, jak mě povzbudily, dodaly síly a zlepšily náladu♥ Díky moc.
    Když jsem byla naposled na léčení (před 2 lety) tak tam mi řekli, že mám v sobě hormonů jak malá holčička ve školce, a že jsem tudíž - jako ona - úplně neplodná. Poškodila jsem si orgány, ale teď už jsem na tom skoro ty dva roky dobře, tak si myslím, že jsem na tom líp. A až budu chtít děťátko, tak už bude medicína na takové úrovni že to snad nějak půjde. Doufat nepřestávám.
    Taky jsem strašně ráda, že se takto podporujeme, moc ráda si s tebou píšu, narozdíl od jiných sb s tebou rozebírám osobnější věci. Jsi úžasná a hodná!
    Já mám antidepresiva Olwexya, nevím, jestli ti to něco říká, o Prozacu jsem neslyšela.
    Pa a drž se♥

    ReplyDelete
  2. Hihi taky bych takové tělo chtěla:)
    Já jsem ho dělala z vody, odtučněného mléka a pud. prášku a počítala jsem to a vyšlo mi 42 kcal, ale je pravda že není sladký, ale můžeš si do něj dát sladidlo:-)
    http://insomniacafe.blog.cz/1101/zasyti
    Taky mě to hodně povzbuzuje:-) Tak nejsem na tom zas tak špatně - mohla jsem skončit ještě hůř, s tou plodností jen věřím, že se to spraví a medicína taky se vyvíjí rychle. Na léčení jsem nešla dobrovolně, ale když jsem byla naposled (před dvěma lety), tak to jsem šla dobrovolně, resp. jsem si o to sama zažádala, mamka nechtěla abych šla, kvůli škole a kamarádům, ale už jsem to nezvládala, tak jsem řekla psychiatričce, jestli mi tam nepošle žádost.
    No ty moje antidepresiva jsou docela silné, když jsem je začala brát, měsíc se mi chtělo po ránu zvracet a první týden jsem měla halucinace a divoký sny. Já bych byla nejraději bez ničeho nebo něco slabého, co dávají třeba dětem.
    Ty jsi úžasná!♥ Měj se moc hezky♥

    ReplyDelete