COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Monday, January 24, 2011

dnešek

V noci jsem moc nespala no... mamka říkala, že můžu zůstat doma, ale ať si dám aspoň trochu závinu...tak jsem měla dva menší kousky :/ a ještě mi má dělat suchý kus kus... tak možná to udělám že to s ním a budu pít jenom vodu a pak chvíli cvičit... divný den trošku :D ale lepší než se přejídat... sice jsem plánovala nejíst nic, ale tak... vážení přesouvám na čtvrtek... 

SNÍDANĚ: 2 kusy jablečného závinu z liskového těsta, menší
OBĚD: vařený kus kus v mikrovlnce(malinko), 2 ks malé čokolády(máti ať si dám no... ://)
POZDĚJI: vláknina, voda

SPOKOJENOST : nic moc, ale aspoň jsem jedla pravidelně a před mamkou ať vidí... a řekla jsem jí že jsem spokojená se svojí postavou(kec) a že se chci udržovat takhle...a ona že jo jo, ale že jdu na to vážení no... tak do té doby...bych chtěla mít tak maximálně 48kg a vypiju předtím třeba 1litr vody a večer sním hodně sucharů, zeleniny nebo tak něco...

Chci být stále skinny, mít 43kg! Já to(pokud bude u doktorky jen jedna kontrola) zvládnu! Dneska se rozmyslím a napíšu do kdy by to bylo možné... jinak furt čtu Alici v zrcadle, chytlo mě to vážně hodně, ale o víkendu jsem byla dost s přítelem... a když takhle jím jak teď tak si nepřipadám hodna číst takový příběh...
Takže plán ze včerejška na dnešek přesouvám na zítřek...


JÍDLO: NEJÍST, pít(rozpustná vláknina ve vodě) hodně vlákniny! ! ! když bude krizovka tak zeleninu(paprika červená-zelená) nebo trocha kus kusu... ten je celkem dietní a udělá člověku dobře...
PITÍ:  Ráno kafe s mlíkem nízk., odpoledne třeba max. 2 skleničkydžusu, coly, kofoly apod... uvidíme:) 



dyť je to přece lifestyle, neznamená to že musím být hubená hned... ale chci...ale po tom co jsem se včera řezala, brečela ve vaně, měla dost záchvaty se musím mírnit... hlavně před rodiči... za rok je mi 18 a to už jim pak může být jedno.. .:))

No comments:

Post a Comment