COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Friday, January 14, 2011

an ordinary girl an ordinary waist but ordinary's just not good enough today

poslední dny byly peklo... skoro doslova... 2 týdny doma, to bylo moc... byla jsem mimo, nudila se, měla (sebe)vražednou náladu .... nedařilo se mi nic, cvičila jsem sice hodně sice, ale nějaké to přejezení...ale stejně...  nevím, jsem slaboch, je mi ze mně zle ... ale když hodinu nemůžu usnout kvůli hladu tak jsem si šla do kuchyně pro vlákninu a furt nic tak jsem tam viděla tu buchtu tvarohovou...bylo tam celkem málo těsta a ovoce aji...ale stejně...jsem pak cvičila, vzala si asi 4 tabletky chromu? jinak mi přijde že po chromu mám ještě větší chutě :D ale dneska už jsem byla ve škole, večer se jde tancovat...tak snad už budu zase v normálu a bude se mi dařit nejíst... říkám si to už tak posté ... je to celkem směšné, takhle to nikam nedotáhnu... když jsem si včera četla v MF dnes přílohu o anorexii, tak jsem ty holky prostě obdivovala... kdysi jsem taková byla, proč taková nemůžu být teď? :/

1 comment:

  1. Ach drahá♥
    Neboj někdy si člověk potřebuje "odpočinout" od hubnutí aby to potom zase šlo. Myslím na tebe, hezký víkend♥

    ReplyDelete