COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Wednesday, January 5, 2011

takže... 5.1.

první den opravdových 17-ctin(narodila jsem se 4.1. 23:58 :D) ... ráno váha i po těch 2 přežíračkách a bez toho abych šla na záchod ukázala 50,7... tak možná kdybych šla na záchod tak aspoň 50,5 kg... takže jsem za ten týden zhubla o kilo asi... jsem ráda... mohlo to být lepší, ale po těch přežíračkách... došlo mi, že jsem taky jenom člověk... to neznamená že nechci být pro ana, ale po tom co jsem musela jíst na štědrý den a celkově mě o prázdninách rodiče víc hlídali, musím začít postupně... budu dneska cvičit třeba 20minut a na oběd mám rýži kari se Šmakounem(jeden má asi 220kj na kus, je to z bílků, a na pávničce třeba to není zlé :) ... no ... a na večeři taky něco, už lehčího, ale dám si... prostě pár dní... takhle normálně dietně jíst... v MF ONA DNES byl plakát a tam byly typy ze STOBU kalendáře ... mají tam plno materiálů od brožurek až po dvd... mě zaujala Kam kráčíš? Nebo mají ledničkový tahák, tahák na hubnutí apod... no nic... a pak večer kdo ví? Jogurt? Cottage se zeleninou? Jablko? Polévka? Uvidíme... po pár dnech budu snižovat, protože jsem přeci jenom pro-ana ... ale chci snižovat tak, aby mě potom večer nic nepokoušelo... a nebo si to udělat tak že ráno kávu a až navečer si dám obědo-večeři(třeba celozrnný rohlík s cottagem a paprikou)... samozřejmě při všem moje milá vláknina:) no... takže... jsem sama sebou znechucená, ale musím k aně najít novou cestu, protože tahle byla velice sebedestruktivní a já akorát bych přibírala, kdybych nechtěla neustále zvracet, což nechci jelikož jsem pak(ač to zní nelogicky) vždy nemocná... držím Vám všem palce! nevím kdy se ozvu, ale Vaše blogy sledovat budu... a doufám že do konce ledna(mám nějakých 26 dní) se z 50,7 dopracuju na těch 47 kg aspoň... uvidím, musím zkoušet různé cesty...ale já si tu svoji ana cestu najdu! :)

Originální univerzální průvodce hubnutím s rozumem Kam kráčíš

No comments:

Post a Comment