COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, January 2, 2011

Filmy

Viděla jsem Hunger Point u Skinny(teď už Feu Noir)  na blogu  zde . Bylo to zajímavé rozhodně ... Tady je malá ukázka, zbytek najdete tam :)  Jinak jsem si stáhla film Když přátelství zabíjí(A secret between friends), to bylo celkem zajímavé, ale jedna dívka, taková ta "modelkovštější" mi tam neseděla. Určitě na uloz.to najdete nějaký download ... Ale mrzelo mě že Hunger Point se věnuje spíše rodině anorektičky než jí samotné ... Nechci prozrazovat co se stane, ale prostě, mohlo to být lepší.  Jinak jsou i seriály kde jsou ppp zmiňovány třeba Skins nebo Hollyoaks...ale tam je to spíše narázové, samotný seriál bohůžel není...

4 comments:

  1. Znáš ten pocit, že chceš, aby se na tebe lidé dívali s hrůzou? ...Můžu se zeptat, trpíš nebo trpěla jsi někdy PPP? Jinak.... Moc ráda spřátelím, okamžitě si tě přidávám:) filmy o PPP jsem viděla snad všechny, které jsou na youtube. A secret between friends je jeden z mých nejoblíbenějších, ale ze všech nejradši mám Sharing the secret... Ten je úžasný. Je normálně na youtube po částech:) Měj se krásně;)

    ReplyDelete
  2. Joo, ve 13 letech jsem měla anorexii a vážila 37 kg... podařilo se mi rodiče ukecat a nechali mě doma...ale je to pořád ve mě, cítím to... tys trpěla někdy? Moc děkuju za tip, mrknu se! Měj se a děkuji :)

    ReplyDelete
  3. Ahojky máš moc pěkný blog:) nechtěla bys spřátelit?
    http://insomniacafe.blog.cz/

    ReplyDelete
  4. Jé děkuji moc, to mě potěšilo:)
    prosím tě, jen mi poraď jak vkládat přezdívku do tvých komentářů, promiň, ale na tenhle typ blogů já jsem levá.
    http://insomniacafe.blog.cz/

    ReplyDelete