COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Tuesday, January 4, 2011

4.1.

dnešek ... moje narozeniny... dostala jsem samozřejmě dvě "úžasné" bonboniéry, které bych normálně snědla no... taky mamka koupila zákusky z cukrárny... chtěla jsem se vážit, ale pořád jsem nebyla na záchodě... no... jsem nemocná, takže dneska... nejedla jsem nic, měla jsem jednu kávu(150ml) a jedno mlíko s medem(330ml asi)... ten med s mlíkem jednak kvůli tomu že se potom lépe chodí na wc(mě aspoň) a zadruhé abych zabránila nočním chutím.. a je to teplé, takže mě to zasytí...paráda... zkusím to tak i zítra, pozítří a tak dále... prostě : vypít hodně prebiotické vlákniny rozpuštěné v Aquila Aquabeaty, a max. 3 nápoje .... káva 3v1 a mlíko s medem(nebo bez medu) ... hlavně se nenajíst, o to jde hlavně... samozřejmě dále i ty čaje dietní a vodu a tak... :)  jestli to dneska vyjde, tak budu šťastná... snad už se zítra budu moct zvážit... jinak koukám na Sex ve městě, super:) už jsem jednou viděla ale tentokrát mě to vážně baví ... právě abyste pochopili ... ráno kafe kvůli škole... odpoledne kafe kvůli cvičení, jinak bych se k tomu nedokopala, po jednom vydržím dlouho :) a večer je to kvůli chutím, škole a nebo cvičení... není  to tak špatné, ne? časem to třeba upravím, ale teď bych to ráda zkusila takhle...a skinny actress for today: S.J.Parker :)

3 comments:

  1. pěkný článek:) mléko s medem ti pomáhá na chutě?

    ReplyDelete
  2. jinak vše nejlepší ti přeji:)

    ReplyDelete
  3. Děkuju moc... joo, mě ano, docela dost:) akorát potom jsem to pokazila, rodiče na mě že si mám dát zákusek když mám narozky a čokoládu...já že né a pak ... hm :D

    ReplyDelete