COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Friday, January 7, 2011

8.1.


Mmm... slepák se nepotvrdil bohudíík...hodnoty zánětu byly asi zvýšené kvůli chřipce, která je vážně docela velká :D :/ antibiotika dvoje a tak... jsem taková slabá, v pondělí odběry a pak psychiatrička... viděly jsme se naposled někdy v říjnu kdy jsem měla pár kilo navíc, tak se budu muset nějak zamaskovat, ať nemá podezření že nějak více hubnu, kdyžtak řeknu že doma cvičím a třeba vynechávám nějaké jídla a bla bla bla... jelikož jsem byla dost slabá tak jsem jedla celkem dost, nejsem na sebe pyšná, ale díky tomu jsem si i zacvičila asi půl hoďky.. a taky potřebuju jíst pče jaksi bych potřebovala na wc no víte a nic mi nepomáhá, jsem nemocná tak se do lékárny nedostanu a mamka už mi guttalax nekoupí...ale snad ji ukecám... ráno 2 lehce slazené čaje- hnědým cukrem(takový luxus když jsem nemocná :D) a jedno kafe... na oběd polívka(z bujonu) s nějakýma nudlema, pak jsem asi po hoďce usnula a mamka koupila nějaké tyčinky Corny Milkstreet... a je v nich všecko co mi chutná (cereálie, mlíko- takové to dobré mezi dvěma pláty a med...) jedna tyčinka má 548 kj(nebo tak nějak, nejsem si jistá, už jsem vyhodila obal), tak by to nebylo tak příšerné...ale ještě jsem si vzala trochu přesnídávky jablečné, třeba aby mi to pomohlo s tím wc... ale mamce jsem samozřejmě řekla že tyčinka mi nechutná, ať už ji nekupuje :D těm jejím věčným nákupům jiných sladkostí většinou vpohodě odolám, ale tohle jak jsem viděla... noo takže dneska asi přes 1000 kj určitě, ale tak třeba tělo aji spálí víc kalorií když je nemocné, ne?



No comments:

Post a Comment