COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Saturday, January 22, 2011

22.1.

Je mi líto, dneska jíst asi budu docela normálně... je mi totiž pěkně blbě, jsem unavená, otupělá z nějakých prášků a jdu na oslavu rodinnou na chvíli a pak za kamarády... vím že takhle by neměl vypadat příspevěk pro ana... měla jsem trochu piškotů a teď si dám kus kus ... nechci jíst žádné hnusy sladké... zdravé, když už... ale zítra nabíhám na starý režim ... i když bych neměla... a někdy příští týden se orientačně zvážím...

1 comment:

  1. Beruško nemáš vůbec zač. S tím sexem, no já to měla taky, když jsem hodně zhubla, ztrtila jsem jsem chuť na sex, dokonce se mi hrozně sex hnusil. Zkoušela jsem tehdy něco jako přírodní viagru pro ženy, ale nepomohlo. Pak, když jsem nabrala (na léčení), se mi chuť na sex vrátila. Nevím, teď s tím vůbec problémy nemám, i když pravda, že teď nemám problémy s podvýživou. Jinak k přítelovi gratuluji, snad na tebe bude hodný a budeš šťastná:-) moc ti to přeji. Myslím na tebe. Mám tě ráda, drž se♥
    Ps. facebook nemám, ani icq, místo icq používám skype. Máš ho?:-)

    ReplyDelete