COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Thursday, January 20, 2011

I miss her so much...

Minulý týden byl úžasný...dokud nepřišla ta doktorka...ale říkám si co, 2 dny jsem teď jedla jak prase, dnešek takovej normální...ale je mi zle mě zle...cvičím... začnu lehce, od zítra 1 paprika denně a kdyžtak kafe s mlíkem... a hlavně si najít aktivity! musím musím musím... nemůžu bez ní žít... cítím se tak zmatená opravdu, za doktorkou půjdu třeba za 3 týdny a vypiju moc mlíka, den předtím se třeba přejím ať nevím... do podprsenky si dám kameny, fakt nevím :D

Plán(zítra) 1 Paprika - ale až později večer, hlad zvládnu předtím, ale jak budu doma pozdě bude to horší... nebo klidně ze začátku i třeba jablko, banán menší nebo mandarinka... hlavně ať je to ovoce nebo zelenina!
Káva s mlíkem(Káva pomáhá s metabolismem a mlíko...no aspoň to chutná trochu líp a je tam kalcium, i když káva ho zase bere tak nevím jak to funguje no...)
Voda, čaj hubnoucí
HODNĚ AKTIVIT(nejenom sportovní, prostě se nenudit)

největší problém je každou noc...nemůžu spát, mám s tím problémy snad od nepaměti..a teď se to zhoršuje...a často myslím na jídlo a prostě se neovládnu...a znáte to... kdybych alespoň mohla zvracet, ale já opravdu... jsem na tom záchodě, prst/kartáček v krku, jak blbec se dusím, dávím ani nevím co... samé pro ana triky ale žádný pro mia? nechápejte mě zle, bulimie není to co chci ... ale když selžu, musím se toho nějak zbavit... a já prostě zvracet neumím, štve mě to... občas se povede, ale to i tak musí být v noci, protože ty zvuky co přitom dělám... by si naši mysleli že se fakt dusím nebo nevím... obdivuju jak ve filmech si prostě sotva strčí prst do krku a už se to z nich valí... já si ten prst pomalu nacpu do žaludku, dávím se, vydržím tam furt i tak s tím prstem, ale furt nic... tečou slzy, strašně zklamaná/naštvaná... už chci jít pryč ale nejde to, nejsem přece zbabělec... a tak jsem tam půl hodiny a furt se to opakuje... nemáte prosím někdo nějaký dobrý pro mia tip? slyšela jsem akorát hodně pít mezi jídly co jím no... nevím, aspon guttalax si musím koupit...

 chci prostě těch 43 kg, být perfektní... a nějaká pojebaná doktorka mi do toho nemá co mluvit... tohle je můj život, naši mě stejně na léčení nepošlou... loni bylo dost problémů se školou.... budu spoléhat na tohle... jdu si číst ještě Alici v zrcadle ... btw matka Isabelly Caro(anor. modelka, která zemřela nedávno na následky anorexie)  se zabila ... smutné...  mě došlo teď jaký jsem sobec, ale už to nejde zastavit...

Photobucket

1 comment:

  1. Ahojky má drahá♥
    neboj se to zvládneš, je občas období, kdy to jde hůř a člověk se pořejídá. Já taky vždycky zápasila na záchodě jako ty a řeknu ti že ono možná líp, kdybychom zvraceli, možná bychom si na přejídání zvykly.
    Hlavně se prosím tě tím hubnutím neznič. 43kg na tvoji výšku se mi zdá málo. Myslím, že kdyby ses teď držela, měla bys klid od doktorky i rodičů a 49 na 164 je moc krásné♥ bojím se že když zhubneš, tak to stejně pak budeš muset nabrat kvůli doktorce a rodičům a budeš zas nešťastná.
    Držím palečky:-*

    ReplyDelete