COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Monday, July 2, 2012

so far so..?

19:37 ... takže zatím dnešek v pohodě, až na to že jsem teda vůbec nespala... ale to vyřešily ráno dvě kafe s mlékem a cukrem(bylo mi dost divně, tak bych to bez cukru asi nezvládla)... pak knöckenbröt s máslem a solí... to všecko někdy mezi 5-6 ráno... pak dlouho nic a kolem 16h. espresso s mlékem :) dnešek se zatím docela daří a hlavně díky : Vláknina s jablečným octem tbl.150
Nechci dělat žádnou reklamu, ale hned jak jsem si zapila jenom 2 tabletky(přitom denně je doporučeno 3x 2-5) jsem cítila až moc velký pocit plného břicha... teda ještě jsem k tomu měla jedno tabletku chromu, ale ten chuť na jídlo, aspoň u mě, nějak zvlášť neovlivňuje... rozpustnou vlákninu jsem nechtěla ani za nic, doteď si pamatuju jak jsem to pila a bylo mi z toho špatně :X ... no den ještě ale neskončil, večery jsou nejhorší.. tak snad to vydržíme :) GL!  UPDATE: Sice to není nic moc, ale chci sem dávat všecko co sním, takže jsem si asi 2x kousla do červené papriky... příště si to aspoň rozmyslím, abych sem nepsala takové blbosti :D
Sienna_miller_visits_bondi_beach_2l6hfhy6k-hl_large Sienna Miller

No comments:

Post a Comment