COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Thursday, July 19, 2012

(:

dlouho jsem se neozvala a vím že blog není o tom dávat sem fotky/obrázky... ale prostě mě nic nějak napadá :/ trochu válčím, snažím se to zvládat... ale prostě večery jsou děsný... hlavně jsem si to pokazila minulý týden, jak mě děsně bolely záda a celkově jsem na tom byla zdravotně dost blbě... to jsem předtím nejedla třeba celý den a kolem té 19h. trochu polívky nebo to vajíčko a v pořádku... ale potom jsem doufala že prostě trocha energie mi pomůže aby mi bylo líp a když se fakt těžce hýbete tak je vám upřímně docela jedno co jíte... ne že bych se ládovala pizzou a hranolkama, ale třeba jsem toho snědla víc a tak... no to byly moje kecy, ale pro delší dobu chci zkusit jíst prostě hlavně bílkoviny(i třeba tuky-ale takové ty přírodní) a minimalizovat sacharidy... tzn. jogurty, vajíčka, maso(teda ryby a kuřecí maso), cottage, dietnější sýry a tak... trochu ve stylu Atkinsonovy diety, ale fakt jenom v tom stylu(další článěk bude o téhle dietě opět:) no a jinak za pár dní jedu pryč, tak už se těším... a hlavně doufám že do konce prázdnin fakt něco zhubnu, protože jít do školy zase jako kulička se mi už vážně nechce... a když jsem nedávno byla u doktorky a ta mi řekla: "už nehubni.", tak to bylo fakt moc krásnéé(teda nebyla jsem u ní alespoň půl roku, ale i tak to potěší)... řekla bych že za tohle to stojí... že se za Váma otočí lidi a buď budou říkat jak jste krásně hubená... a je určitě lepší poslouchat závistivé holky, jak říkají ta určitě nic nejí a blablabla... než fuuj, vidíš ten zadek, to je ale tlusté prase..
Tumblr_lznjcunf0k1qmlsmto1_500_large


No comments:

Post a Comment