COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, July 22, 2012

Christina Aguilera - Fighter

Tahle písnička je skvělá... není pro ana, ale určitě mi hodně pomáhá... Z Karaoketexty.cz jsem Vám sem i dala i český překlad, pro ty co neumí anglicky to určitě stojí za to ...



EN: 
After all you put me through 
You'd think I'd despise you 
But in the end
I wanna thank you 'cause you made that much stronger

Well I thought I knew you
Thinking that you were true
Guess I, I couldn't trust
Called your bluff 
time is up
cause I've had enough

You were there by my side
always down for the ride
but your joyride
just came down in flames
cause your deeds
sold me out in shame

After all of the stealing, your cheating
you probably think
that I hold resentment for you
but...you're wrong

Cause if it wasn't for all that 
you tried to do
I wouldn't know 
just how capable
I am to pull through

so I wanna say thank you

CHORUS:
Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
It makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter

Never saw it coming
all of your backstabbing
just so you could
cash in on my good thing
before I realized your game

I heard your going round
playing the victim now
but don't even begin
feeling I'm the one to blame
cause you dug your own grave

After all of the fights and the lies
guess you wanted to harm me
but that won't work any more
no more...it's over

Cause if it wasn't for
all of your torture
I wouldn't know how
to be this way now and 
never back down

so I wanna say thank you



CZ:
(Po tom všem, čím jsem si kvůli tobě prošla
By sis mohl myslet, že tebou budu opovrhovat
Ale já Ti chci nakonec poděkovat
Protože jsem díky Tobě daleko silnější)

Myslela jsem si, že Tě znám
Myslela, že máš pravdu
Vím, že jsem neměla věřit
Tvým podvodům, čas se naplnil


Protože já toho mám dost
Byl jsi tady, po mém boku
Stále jsi padal níž
Ale tvá šťastná jízda skončila v plamenech
Protože tvoje chamtivost mě v ostudě zaprodala, mhm

Pro všech těch krádežích a podvodech
Si nejspíš myslíš, že k tobě mám odpor
Ale uh uh, oh ne, mýlíš se
Protože nebýt toho, co všechno jsi se pokoušel dělat
Nevěděla bych, co všechno jsem schopná
vydržet
Takže ti chci poděkovat
Protože

Mě to tolik posiluje
Nutí mě to pracovat ještě víc tvrdě
Nutí mě to být o tolik moudřejší


Tak díky, že ze mě děláš bojovníka
Přiměl jsi mě se učit ještě rychleji
Má kůže je kvůli tobě odolnější
Nutí mě to být mnohem chytřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka

Oh, oh, oh, oh
Ooh, yeah, oh

Nikdy jsem si nevšimla
Všech těch ran pod pás
Takže ty sis mohl v klidu vydělávat
Na dobré věci dokud jsem nepochopila tvojí hru


Slyšela jsem, že chodíš kolem
A děláš teď ze sebe oběť
Ale nezkoušej ani pomyslet na to
Že za všechno můžu já
Protože to ty sis vykopal svůj vlastní hrob, mm

Po všech těch bojích a lžích
Hádám, že mě teď chceš vyhledat
Ale to už nepůjde
Už ne, uh uh, je po všem
Protože nebýt všeho toho tvého mučení
Nevěděla bych, jaká mám být teď
A nikdy už se nepodrobím
Takže ti chci poděkovat
Protože

Mě to tolik posiluje
Nutí mě to pracovat ještě víc tvrdě
Nutí mě to být o tolik moudřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka
Přiměl jsi mě se učit ještě rychleji
Má kůže je kvůli tobě odolnější
Nutí mě to být mnohem chytřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka

Jak se mohl ten muž, kterého jsem myslela, že znám
Ukázat tak nespravedlivý, tak krutý?
Mohla jsem v tobě vidět jenom to dobré
Předstírat, že nevidím pravdu
Snažil ses schovávat své lži
Maskoval ses
Zapřeným životem
Ale nakonec zjistíš
Že mě nezastavíš

Jsem bojovník a já
(Jsem bojovník)
Já nepřestanu
(Nepřestanu)
Není cesta zpět
Mám toho dost

Mě to tolik posiluje
Nutí mě to pracovat ještě víc tvrdě
Nutí mě to být o tolik moudřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka
Přiměl jsi mě se učit ještě rychleji
Má kůže je kvůli tobě odolnější
Nutí mě to být mnohem chytřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka

Myslela jsem, že bych zapomněla, ale já
Si to pamatuju
Ano, pamatuju
Pamatuju

Myslela jsem, že bych zapomněla
Pamatuju si to
Ano, pamatuju
Budu pamatovat

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
Mě to tolik posiluje
Nutí mě to pracovat ještě víc tvrdě
Nutí mě to být o tolik moudřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka
Přiměl jsi mě se učit ještě rychleji
Má kůže je kvůli tobě odolnější
Nutí mě to být mnohem chytřejší
Tak díky, že ze mě děláš bojovníka

No comments:

Post a Comment