COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, July 1, 2012

no tak..

co jsem dělala?
vstávala jsem dost pozdě: 13:00(nemohla jsem spát, bolela mě záda...)
17:00-19.15(cca) dvě hodiny pekla buchtu(nesnědla jsem nic) a mezitím zalila kytky na zahradě, což mě docela zmáhlo...
snědla jsem :  19:59 jeden knöckenbröt s máslem a trochou cibulky...
večer: 23:30/dost pozdě../ .i když jsem řekla žádný alkohol, tak jsem měla asi 250 ml piva..ALE ZASE JSEM PŘEDTÍM ZAPILA DVA CHROMY :D.

Co si myslíte? Přes den nějak cvičit( bylo to docela náročné máme velkou zahradu, válet těsto a tak... když to neděláte denně no...) , večer jeden knöckenbröt s máslem a trochou cibulky a večer 250ml piva...?


Zítra(pondělí-2.7.2012)-  vstát co nejdříve to půjde(určitě před 12h :D) a možná jet s mamkou do města a koupit něco ... jinak doma stahovat seriály O:) :D, dívat se na ně, cvičit, něco uvařit třeba(ale nejíst)... uvidím :) nebo jít plavat do našeho malého bazénku :) - před 20:00 hodinou si dám pár tabletek vlákniny a k tomu buď papriku se solí nebo opečenou zeleninu(co nejméně sním) a samozřejmě to všecko zapiju alespoň 0,5 l vody :)- kolem 22:00 si zapiju svoje léky a vlákninu, budu se dívat na seriály a
kolem půlnoci(0:00) snad usnu..
. zase se ozvu v pondělí večer, jak to teda dopadlo (aspoň jak to dopadlo z větší části :))

No comments:

Post a Comment