COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Monday, July 9, 2012

9.7.

Aosbzvkcmaix-gg_large
Pár dní jsem se nehlásila, bylo to doma takové zvláštní... Nebyla moc nálada na nic... Starosti... Ale musí se to zvládnout i kdybych jich bylo sebevíc, musím se to naučit :) Nehledat si pořád výmluvy, prostě začít hned... protože když si řeknu tak teď se naposledy najím a potom/zítra/v pondělí... začnu, tak je jasný jak to dopadne... Takže si asi je vždycky nejlepší vzpomenout na tohle, plus na cíl a na to jak určitě nechci vypadat a že by byla škoda to nezvládnout... Určitě třeba za 14 úspěšných dní si řeknete že by byla škoda to pokazit... A taky není nejdůležitější zvládnout každý den na 100%, ale být lepší než ten den předtím... Hlavně se kvůli všemu nehroutit, velká většina věcí(aspoň těch každodenních) se dá napravit... Jinak jsem si prohlížela některé blogy a docela mě pobavily... nemyslím cíl nebo tak, ale vyjadřování, některé vymyšlené odborné názvy(neříkám že znám všecko, proto když mě nějaký "termín" zarazil, tak jsem si ho nejdřív snažila vygooglit, ať nejsem za blbečka)... no nebudu tu psát nic konkrétního, nemyslím si že jsem ta která by mohla zrovna kritizovat... nevím kdy se zase ozvu( v tom smyslu že něco napíšu)... snažím se teď přijít na nejlepší způsob jak to všecko zvládnout, najít si nějakou životní filozofii a ustanovit pravidla... ale stále marně... ale to bych asi byla ve svém věku na tom dost dobře, kdyby se mi to podařilo, spoustě lidí se to nepodaří za celý život ... a jestli jste si tohle přečetli celé, jste dobří...a jestli ne, nedivím se vám :D
4323472620_4ba6521270_large

No comments:

Post a Comment