COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Thursday, March 24, 2011

THINKING

5553701035_c206677a87_z_large
tak jo... teď asi 2 dny jím normálně, trochu mě to štve, ale potřebuju se zbavit pocitu to vyzvracet... zvracení mi přijde 100x méně zdravé než nejezení, i když nejsem doktor ani nic podobného... od zítra mám teda plán...
Přes týden: Kafe s mlíkem, jogurt, jablko  nebo třeba dietní suchar se sýrem
Přes víkend: Čaj(když bude hůř, může být trochu slazený), suchary/jogurty ...
Jako jde mi o to jíst (aspoň teď) tak maximálně 2-3 jídla denně, uvidíme jak to půjde...a trošku cvičit... pomalu to rozjet... potřebuju to... 

Tumblr_lfrka5dfw71qe3erxo1_500_large

 Popravdě mě hodně zklamalo, že jsem měla své oblíbené blogy uložené a nedávno jsem se po dlouhé době(předtím jsem se neodvážila, musela bych se za sebe stydět) podívala ... a ... blog neexistuje apod... pro mě je tohle životní styl! i když jsem ho teď dlouho nedodržovala, ale šťastnější jsem si rozhodně nepřipadala! neříkám, když vám to vyhovuje, snězte si denně třeba 3 velké čokolády, pizzu, hamburger a vypijte 3 litry coly, ale mě osobně to už ani nechutná... byly to prostě ty záchvaty, ve kterých jsem si vážně říkala, proč to jím, je to hnus :X maximálně tak zmrzlina mi chutnala, ok no... ale přece "NOTHING TASTES AS GOOD AS SKINNY FEELS" ... a taky když se udržíte, a třeba si vyčistíte zuby nebo si uděláte čaj apod. tak se vám ty chutě zmírní! věřte mi že když sníte půlku stud. pečetě bude vám z vás tak akorát špatně, moc vám chutnat nebude a navíc budete mít tak nabuzené ty chuť. buňky že budete chtít víc, i když vlastně ani nevíte proč... a pak budete mít ten pocit, proč já kráva jsem to dělala( neříkám že se to týká všech, ale některé z vás určitě věcí o čem mluvím...)

Tumblr_lihc4vue5j1qghlk5o1_500_large

 Rozhodla jsem se nezveřejňovat nějak osobní věci o mně, občas se tady objeví třeba i trošku něco jiného než pro ana tématika, ale nebojte, většinou to bude jenom to, nebo nějaké moje os. poznámky které nemusíte číst :) BTW: Energeťáky bez cukru, to je vynález ;)

1 comment:

  1. Jo to přesně znám.
    Měla jsem období, kdy jsem zase jedla normálně. A nebyla jsem vůbec šťastná. Prostě mi to nevyhovovalo mít pocit najedeného břicha. Nepřejídala jsem se, ale tento styl jedení mi vyhovuje více.
    Energy drink bez cukru? O tom vůbec nic nevím. Povzbudí to trochu? x)
    Jsem ráda, že jsi znovu aktivní. Všichni teď ruší blogy ..

    ReplyDelete