COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Tuesday, March 22, 2011

takjo

5958_i1_sienna1_large

posledních pár týdnů není ana to co mě trápí(no spíš mě trápí že nedokážu nejíst), ale je to mia... zvracím, a to čím dál víc, už dokonce cítím takovou tu sval. slabost nebo jak bych to řekla apod... díky tomu jsem i přibrala. proto jsem se rozhodla na pár dní vyzkoušet celkem normálně jíst(jo, přiberu) ... prostě řekla jsem mamce at nakoupí zdravé potraviny, že je to pro mě důležité. Potřebuju se zbavit toho pocit že to musím vyzvracet, ani ne kvůli tomu zvracení, ale kvůli tomu jak cítím ty dopady ... Takže asi takhle:
 DEN 1 Normální jezení  út
DEN 2 Zdravé jezení   st
DEN 3 Zdravé jezení  čt
DEN 4 --- ???  pá

Zdravé jezení? co to je? Prostě jak kdybych byla na normální dietě, žádné hladovění... Bude těžké to udržet ve zdravé míře a nejíst buď vůbec nebo se nepřejíst... proto musím ty dva dny vydržet na tom, na čem si stojím... uvidím jak se budu cítít v pátek, podle toho změním/nezměním svůj program.

Jinak mám trošku nové cíle. Jo chci být hubená taky aby si lidé říkali že to není zdravé, ale nechci to tak, že budu mít hladovky(teda kromě občasných, ty možná časem začnu používat...) . Třeba 2-3 jídla denně, plus ráno teba čaj s cukrem. Teda jídla... Třeba na oběd jablko, na večeři jogurt(žádný řízek, rizoto apod...) Samozřejmě se to může změnit, třeba když dělám něco důležitého do školy, potřebuju více energie apod. Ale nechci jíst žádné pečivo, zmrzliny, čokolády, sladká jídla. Můžu si třeba na oběd dát rybu, nebo kus kus, ale ne oboje naráz.  A hlavně snižovat přísun jídla postupně! Říct si že prostě od zítřka nebudu jíst nic, tak jak by to dopadlo? Večer se přecpu... radši to snižovat postupně. Se cvičením chci taky začít nejdřív tak nějak lehce, jenom jak mě to bude bavit... Nic náročného, aspoň zatím... Chci se vrátit tak nějak k normálu, ale být hubená... no ozvu se, ať se daří :)
Tumblr_l7rqquamb11qcyepbo1_400_large

No comments:

Post a Comment