COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, March 27, 2011

My saviour, my killer


Snažila jse se usnout, ale hlavou mi létá tolik myšlenek. Škola, krása, zvracení, hladovění… Zavřela jsem oči a všechno jsem to viděla. Těším se, a zároveň i bojím, na následující dny. Jak to bude, zvládnu to? Měla bych chodit víc ven, ale popravdě se mi nikam nechce. Jenom domů, snažit se naučit do školy a přemáhat se, abych nejedla. Anebo ztratit čas zvracením…

Když tedy nemůžu usnout, budu cvičit. Pak se můžu ještě kouknout na něco do školy. Ráno si uvařím velký silný kafe a asi si během školy zajdu koupit sugar free redbull :o)). Nebudu se tím zatěžovat. Díky bolesti vím, že ještě žiju.


2 comments:

  1. díky bolesti vím, že ještě žiju... ty snad čekáš na něco jiného? ...
    nepřemýšlela jsi někdy, že by ses na to vykašlala a začala žít normální život, jako ostatní lidé? normální neznamená vysokokalorický!

    ReplyDelete
  2. hodně záleží na tom, co bys ty sama chtěla. jestli tě baví žít v tomhle tom prázdná, které popisuješ, s tím, že tě nic nebaví. čím to začalo? a proč? je tolik věcí, co bys mohla dělat a přitom si užívat života, jenom se zvednout a jít :) život ubíhá děsně rychle a byla by škoda se z tohohle probrat ve třiceti a zjistit, že jsi kus života jen přežívala, ale nic jsi neprožila... tak nad tím přemýšlej :) kdyby sis třeba chtěla popovídat, nebo mi napsat něco, co tě třeba bavilo dříve, co jsi dělala, nebo co bys ráda dělala, jak by sis představovala svůj život v ideálním případě :) pokud nechceš do commentu, mám na blogu v menu i e-mail, tak můžeš psát i tam :) měj se zatím krásně!

    ReplyDelete