COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, March 27, 2011

day 1.0

je skoro jedna hodina ráno a píšu svůj první jídelák po dlouhé době... ne, nebudu psát ten nedělní, je mi z něho ještě teď zle( i když jsem části vyzvracela...)

protože mi bylo slabo a potřebovala jsem zůstat na notebooku, dala jsem si jablko. Takže:

Před snídaně: Jablko
 V noci jsem se probudila, strašný hlad nebo nevím... snědla jsem kousky buchty, ale taková s ovocem, a neměla klasické hnusné těsto, takové trochu puding... nevím jak to popsat, ale nesnědla jsem jí moc a nebyla vyloženě nezdravá, nejsem na to pyšná, ale nepřejedla jsem se jí a pak už jsem nepokračovala v ničem...

  • Snídaně:  Čaj s trochou cukru, jsem strašně nevyspalá

  • Oběd:  Energeťák 2x                       
  • Večeře: Mléčná rýže, kousek pudingu 
Je to víc než jsem chtěla, jo... ale měla jsem fakt náročný den, celý den jsem měla nějaké aktivity tak bych řekla že to není tak strašný ... Zítra se ale samozřejmě budu snažit víc!

20090131110007

No comments:

Post a Comment