COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Tuesday, February 22, 2011

tuesday

tak jo... od včerejška se docela držím s jídlem, vlastně jsem spokojená celkem dost:) akorát jsem dneska byla u psychiatričky, ta se mě ptala co jím a že jsem hubená a tak... přitom mi přijde že jsem přibrala od té doby co mě viděla naposled, je fakt že jsem se nevážila, ale tak snad se vidím :// a samozřejmě že ji uvidím, vidíme se tak jednou za 1-2 měsíce, podle potřeby... a taky potřebuju kvůli práškům na spaní... a bylo by divné, kdybych tam přestala jen tak chodit no, ale snad se to nějak omezí... štve mě to :/ dokud mi nebude 18, furt mě bude prostě někdo hlídat... :/ teda i potom, ale to už s tím nemůžou nic dělat...
možná časem začnu psát jídelníčky, ale zatím se mi nějak nechce... přijde mi, že když napíšu jídelníček tak to pokazím vždycky :D ale časem bych mohla :)

jinak musím projít blogy všech... neměla jsem na to sílu tak dva týdny pořádně, byla jsem na tom psychicky dost zle...ale od teďka se pokusím vrátit do starých kolejíí :) přeju vám hodně štěstí, ať to nepokazíte, jsme v tom přece všecky spolu <3

Photobucket

No comments:

Post a Comment