COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Wednesday, February 2, 2011

i když staré, dobré k připomenutí...


- Být hubená, to jediné, po čem toužím, to jediné, co naplňuje a zároveň ničí můj život.
- Hodné holky nejí.
- Chci být prázdná, čistá, křehká jak panenka z porcelánu, chci létat a vznášet se na vodě, nech mě jít se svým andělem, se svým ďáblem, a já zemřu šťastná.
- Miluju Tě do morku kostí.
- Lžu, podvádím, zasloužím si trpět - hladem!
- Pro krásu se musí trpět.
- Umírám pro dokonalost.
- Být hubená je důkaz sebekontroly a vlády nad svým životem.
- To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp!
- Jestli chceš vidět jídlo, podívej se na svoje stehna!


- Ušla jsem už dost dlouhou cestu na to, abych přijímala rozkazy od sušenky!
- Hladovění a odmítání je důkazem silné vůle.
- Vteřinu na rtech, roky na stehnech.
- Pro krásu se musí trpět.
- Být hubená je důkaz vlády a sebekontroly nad svým životem.
- To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem lépe!

No comments:

Post a Comment