COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Wednesday, February 9, 2011

tak jak?

včera jsem nejedla, dneska v noci chew&spit... vím, že to má kalorie, ale lepší než to sníst a pak vyzvracet... jsem na sebe naštvaná, ale věřím že dneska to zvládnu... řídím se podle hesla

"If I eat anything, I'll eat everything, so I eat nothing."

Snídala jsem kafe a čaj, kafe s trochou nízk. mlíka... neplánuju nic jíst, popravdě včera jsem to nezvládla protože mi mamka musela dát prášek na spaní... tak mi to v tu chvíli bylo jedno... ale už si ho nechci brát, ale potřebovala jsem dneska jít do školy a vyspat se, protože jsem stále ještě trochu nemocná. Budu se snažit víc, přísahám! Ale po tom co jsem musela jíst normálně celkem nějakou chvíli je to těžší... Ale mám na to... a vy taky!!! :)

No comments:

Post a Comment