COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Wednesday, February 2, 2011

podle mužů(ale koho by to zajímalo?)

nudím se... čekám až pojedeme k zubaři... jídelníčky psát nechci, pak bych to akorát pokazila...akorát mám nové léky na úzkost, tak snad se mi to bude líp dařit... jinak jsem našla na internetu seznam nejžádanějších žen podle stránky AskMen... výsledky dole :) jako nehubnu proto abych se líbila klukům, chápu se mých cílových 43 kg asi žádnému sexy připadat nebude... jde mi o můj pocit, ale třeba pro vás, které se chtějí libit, tak inspo :)

10. Jessica Pare
9. Anne Hathaway
8. Katy Perry
7. Scarlett Johansson
6. Cheryl Cole
5. Miranda Kerr
4. Selita Ebanks
3. Sofia Vergara
2. Mila Kunis
1. Blake Lively

 Sofia Vergara( když vygooglíte jiné fotky, tak uvidíte že je opravdu trošku...ehm, baculka)

 Mila Kunis

 Blake Lively






No comments:

Post a Comment