COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, June 2, 2013

tak se snažíím!

tak se snažííím! :D  včera jsem jenom deset - dvanáct minut cvičila podle Iphonu a aplikace Nike Training... no vážně mi to stačilo, měla jsem to dělat 30 minut, ale to bych asi vypustila duši... tak jsem potom byla 15 minut na rotopedu... asi začnu spíš rotoped 30-45 minut a pak cviky co zvládnu...
    jídlo nic moc... snědla jsem dneska(vlastně včera, ale já ještě nešla spát) kousek chleba s máslem a sýrem, ale bylo mi blbě z něho, tak jsem zbytek vyhodila.. :) jinak po půlnoci jsem měla asi 600 ml mlíka, ale měla jsme k němu perníčka(takovej ten fakt jak ze Shreka :D) ... no ale asi do rána neusnu, budu si dělat nějaké věci na počítači a tak.. tak to snad nevadí... a ráno nějaké vyřizování, takže tak:D koupím si chrom, a nějaké další pro Vás určitě blbosti...:D zjistila jsem při blbém počítání kalorií z perníku, že mi matika nikdy nešla... ale pak jsem si vzpomněla na ZLATOU trojčlenku :D   Jinak už se moc těším na Skins, mají začít v červenci, jestli někdo sledujete... nebo jestli jste viděli aspoň epizody s Cassie, tak Cassie bude mít hned 2 epizode, žije v Londýně a všímá si, že jí někdo sleduje... moc se na Hannah Murray těším, stejně jako na Kayu Scodelario a Jacka O'Conella.. škoda, že tam nebude Nicholas Hoult, ale ten asi by je stál moc peněz, jelikož v US už udělal v dva filmy(Jack: The Giant Slayer a Warm Bodies... vlastně 3, mám dojem že dělal X-man...ale to jsem neviděla)... no nic, to jsem odbočila... jak budu cvičit jsem řekla..

  . jo a taky jsem jsem vám chtěla říct, že když máte velký hlad, dejte si pár vat, rozdělte si je, zapijte je vodou, nebo trochu kaloričtějším džusem... napadlo mě to už kdysi, ale teď jsem četla něco od té Bučkové(která mi není vůbec sympatická- neumí se oblíkat, ale v tomhle mi pomohla :D)

Napíšu jsem kousek rozhovoru z MF DNES z 25.4.2013, kde byla slečna Bučková na obálce... 

" Redaktor: Bývalá šéfka australské verze časopisu Vogue nadávno napsala knihu o modelingu a v ní líčí, jak anorektické modelky zahánějí hlad polykáním papírových kapesníčků. Setkala jste se s nečím takovým? 
 Eliška: Slyšela jsem o tom. Vím, že holky také jedí vatu. Aby cítily nějakou chuť, sypou si ji kořením. Tak Takové extrémy jsem nezažila. Ani jsem nevzracela, ani jsem nebrala projímadla. Prostě jsem nejedla a zničila jsem si zdraví tím, že tělo nemělo přísun energie.  "

... ehm myslím si, že slečna Bučková lže o tom, že ani nezvracela, ani nebrala projímadla... jasně, jako modelka se hodně nachodí, a hodně sportuje... ale projímadlo podlě mě zkusila... ale samozřejmě nejsem jasnovidec:)


Large


jinak MY WORKOUT SONGS:

Selena Gomez- Come & Get It, Ellie Goulding- I Need Your Love, Skrillex- Scary Monsters and Nice Sprites, Rihanna- Pour It Up( a dále We Found Love, Jump, Nobody's Business, Breakin' Dishes and mooore...), pak tady slečna Demi Lovato(kterou moc obdivuji, i když přibrala, ale jí asi jí to nevadí, jelikož vypadá velice šťastně a vyrovnaně :) no víceméně celé nové album zvané jednoduše DEMI je úžasné, ale pomalé písničky na workout asi nezaberou:D  takže Demi Lovato- Made In The USA, Neon LIghts, Really DOn't Care, Heart Attack, Never Been Hurt a z jiných alb třeba Give Your Heart A Break, Unbroken, All Night Long..  Miley Cyrus- Party In The USA, Will.I.Am.- Fall Down(feat. Miley Cyrus), Will.i.am.- Gettin' Dump..celý soundtrack z filmu Burlesque kromě asi Bound to you(pomalá, ale krásná), Christina Aguilera- Let There Be Love, Army Of Me, I Hate Boys, Not Myself Tonight, P!nk- The King Is Dead, but the queen is alive, .... The Truth About Love, Boring, So what... Britney Spears- Till The World Ends, Toxic, 3,  I Wanna Go, Gimme More...a a další.... nemusíte to číst, kdyžtak mám profil na last.fm, kdyby Vás to zajímalo..  klikněte zde !

tak to je pro tuhle chvíli všecko, zatím ahoj... bojim.. bojim, 3:15 :OO

No comments:

Post a Comment