COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Monday, May 27, 2013

Pictures BEFORE & AFTER FOTKY PŘED &PO

Large7

na mě je i tak ta poslední docela tlustší, ale myslím, že pokud jí to vyhovuje, tak proč ne:))



Zooey Deschanel.... bohůžel žádnou fotku před, jsem nenašla, ale Zooey sama říkala že kolem puberty byla docela oplácaná, kdo se dívá na New Girl, tak asi bude vědět jak na tom Zooey byla.... Myslím že by asi nebyla tak úspěšná .... jediná výjimka, co znám, je snad Adele, no...tolik Grammy a dalších jiných ocenění...


Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large










7



... MILA KUNIS



tady se trošku zaobalila...

oproti :::





1 comment:

  1. Tak jsem si tě přidala:) No, já jsem z Vysočiny, budu se stěhovat do Prahy a od září na sever:D Ty fotky jsou naprosto úžasný thinspo!Když to zvládly ony, tak my taky!:) Já to mám asi tak jako ta na tý fotce 62-53-51...ikdyž bych řekla, že jsem ještě tlustší:/ A souhlas s tou první-já bych jí taky ještě trochu zhubla, ale pokud je tak spokojená:)

    ReplyDelete