COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Monday, July 29, 2013

zpět, opět, ano,... je to nekonečná cesta závisloti...

váhu nevím jak na tom jsem... mamka říkala že jsem zhubla, tak možná 70 kg... jinak vatu jíst s vodou jsem zkoušela, docela to jde... a nyní jsem i zkusila toto : "Další šílenou metodou, jak se bránit kaloriím, je namáčení menstruačního tamponu v alkoholu, který si dívky pak zavedou do pochvy. Berou to jako šalamounský způsob, jak se opít, ale přitom se vyhnout přísunu kalorií, kterých je v alkoholu požehnaně. Přes sliznici se tak alkohol dostane do těla a dívky se opijí stejně, jako kdyby drinky popíjely klasickou cestou. Ale tady jde už opravdu o zdraví. Drastický alkohol může jejich vagínu vážně poničit, nehledě na to, že je jejich pohlaví musí docela silně pálit. Ale co by dívky pro anorektickou postavu nevytrpěly, že... 

Ještě to nemám moc vyzkoušené, řeknu Vám jaké to bude... já totiž alkohol nemůžu ani cítit(kromě vína, Frisca)... ale tohle mi přijde fajn...samozřejmě musím začít po troškách, nenaliju si do vagíny přes tampon půl litru trvdého alkoholu...

No comments:

Post a Comment