COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Friday, April 22, 2011

22.4. Plán

Včera jsem jedla hodně ovoce a zeleniny. Nic jinýho jsem vlastně ani nejedla, ale přeci jenom. Ale cvičila jsem a koupila jsem si modrou košili, tílko a baleríny, tak aspoň něco… Dnešek si chci nějak naplánova, protože vlastně ani nevím, co budu dělat, protože nemám co na práci. A to mám velikonoční prázdniny až do úterka!

Snídaně: nic

Svačina: nic

Oběd: nic

Svačina: energiťák

Večeře: fuck all!!! :)

Celý den ještě nějaké sladké pití, teď piju jablkovou mattoni, která má snad21kcal/100ml)

Odpoledne půjdu ven s kámoškou, kterou jsem asi ¾ roku neviděla. Chtěla jsem ještě zajít zapařit, ale ona má nějakej průšvih u rodičů a nemůže být venku dlouho a já nemám náladu si shánět lidi nebo jít do baru jen tak a někoho oslovit – na to dnes doopravdy nemám energii. A to je teprve ráno, proto jsem si naplánovala na odpoledne ten energiťák. Dnes doopravdy nic nechci jíst. Musím se pročistit a zítra budu jen na zelenině, když to dopadne dobře.

1 comment:

  1. Wow super jídelák:O A můžu si těpřidat do SB?:)

    ReplyDelete